EUROTRAINING SOLUTION S.R.L. se regăsește pe lista furnizorilor de formare profesională acceptați de Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului pentru programul StartUp Nation 2024-2025 (poziția 44 în lista https://economie.gov.ro/wp-content/uploads/2025/04/ListaFormatoriContractati02042025-1.ods).
Absolvenții primesc certificate cu recunoaștere națională eliberate în baza OG 129/2000 republicată, cu antet Ministerul Educației și Ministerul Muncii și Solidarității Sociale. Aceste certificate dovedesc competențele antreprenoriale pentru obținerea de fonduri europene nerambursabile.
Toate costurilor pentru acest curs sunt suportate de programul StartUp Nation, care pentru prima dată nu finanțează doar înființarea afacerilor aflate la început de drum ci și cursuri gratuite de formare profesională, esențiale ca antreprenorul să fie pregătit și să aibă instrumentele necesare pentru a depăși eventualele obstacole.
Perioadele de curs vor fi stabilite imediat după finalizarea înscrierilor pentru programul Start-Up Nation.
Cursul oferit de Eurotraining Solution SRL se desfășoară online, pe platforma de videoconferință Zoom și pe platforma de e-learning https://etsacademy.ro. Cursanții înscriși vor primi credențialele de acces de la organizatori înaintea începerii seriilor de curs.
Lucrul pe platforma de e-learning https://etsacademy.ro se va desfășura atât pentru teorie cât si pentru practică, fără să existe un program impus. Fiecare cursant va lucra in funcție de disponibilitatea de timp, pentru a atinge obiectivele cursului.
Pentru participarea la evaluarea finală și obținerea certificatului de absolvire, participanții trebuie să înregistreze o prezență de minimum 75% din totalul de 40 de ore curs, conform cerințelor specificate în metodologia de aplicarea a OG 129/2000 republicată. Programul StartUp Nation oferă participantului o subvenție de 5 lei/oră care se va acorda in baza documentelor de participare, a prezenței integrale la curs și a certificatului de absolvire. Finanțatorul va vira subvențiile către furnizorul de formare profesională după validarea documentației aferente fiecărui absolvent, furnizorul realizând plata către cursant doar după primirea sumelor de la finanțator.
Tematica cursului:
Modulul 1: Introducere în antreprenoriat
- Ce este antreprenoriatul și care sunt caracteristicile unui antreprenor de succes?
- Tipuri de afaceri. Forme de organizare antreprenorială.
- Identificarea oportunităților de afaceri și provocările întâmpinate de antreprenori.
Modulul 2: Cadrul legislativ care reglementează activitatea de antreprenoriat
- Proceduri de înființare a unei afaceri.
- Regimul fiscal aplicabil antreprenorilor.
- Drepturile și obligațiile antreprenorilor.
- Aspecte legale privind protecția datelor și securitatea informațiilor.
- Reglementări privind contractele comerciale.
- Respectarea legislației privind mediul și sustenabilitatea.
Modulul 3: Identificarea surselor financiare ale planului de afacere si inițierea unui plan de promovare a afacerii
- Instrumente de promovare eficiente pentru activități independente: content marketing, e-mail marketing, recenzii și recomandări)
- Metode de finanțare a unei activități independente (surse interne de finanțare, surse externe de finanțare)
Modulul 4: Cercetarea de piață și analiza SWOT
- Dezvoltarea unei strategii de promovare personalizată.
- Importanța cercetării de piață și metode de colectare a datelor.
- Analiza SWOT (puncte forte, puncte slabe, oportunități, amenințări) pentru evaluarea mediului intern și extern al afacerii propuse.
- Definirea obiectivelor SMART.
- Elaborarea mixului de marketing (cele 4P): Produs, Preț, Plasare, Promovare
- Stabilirea și implementarea planului de marketing.
Modulul 5: Planul de afacere
- Rezumatul executiv.
- Descrierea afacerii.
- Analiza pieței
- Planul de Marketing
- Planul Operațional
- Planul de resurse umane
- Planul de dezvoltare și implementare
- Planul financiar
- Analiza riscurilor și a planului de gestionare a acestora.
- Anexe
Modulul 6: Etica și responsabilitatea socială în afaceri
- Importanța comportamentului etic în antreprenoriat și impactul social al afacerii.
- Abordarea sustenabilă și responsabilă în luarea deciziilor de afaceri.
Această structură poate fi adaptată în funcție de nevoile și nivelul de cunoștințe ale participanților, iar cursul este completat cu exerciții practice, studii de caz, sesiuni de lucru în grup și prezentări de la antreprenori de succes pentru a spori interactivitatea și relevanța.
Pentru inscrierea la cursurile de antreprenoriat aveți nevoie de semnătură electronică. Inscrierea se va face începând cu data de 15 aprilie, pe platforma oficială minimis.imm.gov.ro. Inscrierea se va face conform regulii primul venit-primul servit.
Ne puteți contacta folosind formularul de contact de mai jos: