EuroTraining Solution

  • Home
  • Despre noi
    • Misiune
    • Politica GDPR
    • Autorizatii
      • Autorizatii în baza OG 129/2000
      • Ordin MEC 1545/2010
    • Furnizor servicii informare si consiliere
    • Certificare ISO 9001:2015 (RO)
    • Certificare ISO 9001:2015 (EN)
  • Servicii
    • Consultanță
      • Consultanta implementare SMC ISO 9001:2015
      • Consultanta fonduri europene
      • Evaluari psihologia muncii
      • Marketing digital
    • Editura
  • PEO-POC-POCU-POSDRU
    • PEO ID301527
      • Comunicat de presă ID 301527
      • Pliant ID 301527
      • Afis ID 301527
    • POCU
      • POCU 143014
        • Lansare POCU 143014
        • Eveniment promovare I
          • Invitatie workshop 20 iulie
          • Formular înscriere 20 iulie
        • Eveniment promovare II
          • 23 noiembrie – Conferința promovare
      • POCU 107562
        • Diaspora Start-Up Downloads
          • Economia colaborativa
          • Cloud computing
          • Reducerea barierelor administrative
          • Marketing digital
          • Sistemul de achiziții publice
          • Rețele sociale
        • Afis POCU 107562
        • Brosura Diaspora
        • Studiu antreprenoriat
    • Masura 2 Granturi capital lucru
      • Comunicat deschidere proiect masura 2
      • Comunicat inchidere proiect
    • POSDRU
      • POSDRU ID60390
      • POSDRU ID81675
      • POSDRU ID86759
      • POSDRU ID134964
      • POSDRU ID134404
      • POSDRU ID137421
        • Conferinta Bucuresti
        • Workshop București
          • Invitatie
          • Raport workshop
        • Invitatie curs Consultant sistem calitate
  • Erasmus+
    • EduLab4Future
      • EduLab4Future – Comunicat deschidere proiect
      • Invitatie curs EduLab4Future februarie-aprilie 2021
      • Invitație curs EduLab4Future februarie-aprilie 2022
    • Edu4Society
      • Comunicat deschidere proiect
      • Cercetare CSR
        • Chestionar CSR
        • Raport cercetare
      • Revista Edu4Society
        • Mai 2017
    • Educate4Green
      • Comunicat deschidere Educate4Green
      • e-survey 2023
      • Cursuri
        • Curs4Trainers (12.2023)
          • Call4App2023
        • Curs4Trainers (12.2024)
          • Call4App2024
        • Agenda curs Practitioners 2024
  • Oportunitati
    • Selectie formatori
    • CV EuroPass – macheta
  • Contact
  • Cursuri
    • Curs Competențe antreprenoriale StartUp Nation
    • Cursuri electricieni
      • Cursuri pentru electricieni (autorizare/reautorizare ANRE). Informații generale.
      • Programare cursuri teoretice – verificatori de proiecte, experti tehnici extrajudiciari instalatii electrice
      • Programare cursuri teoretice – Autorizare electricieni (gradele I-II, gradele III-IV)
      • Programare cursuri teoretice – Prelungire autorizație electricieni (gradele I-II, gradele III-IV)
      • Aviz ANRE 2015
    • Curs Auditor Mediu
      • 2025 serii finalizate
        • Curs Auditor Mediu 2025 Seria I
      • Curs Auditor Mediu 2025 Seria II
      • Curs Auditor Mediu 2025 Seria III
    • Curs Specialist in managementul deseurilor
      • Curs Specialist in managementul deșeurilor 2025 – Seria II
      • 2025 serii finalizate
        • Curs Specialist in managementul deșeurilor 2025 – Seria I
    • Curs Responsabil de mediu
    • Curs Competențe digitale
    • Curs Formator
      • Curs Formator – seria I
    • Oferta cărți
  • Inscriere cursuri
    • Inscriere cursuri electricieni
    • Inscriere cursuri diverse
    • Inscriere curs antreprenoriat
  • Platforma e-learning
  • Consultanta
    • Consultanta SMC ISO 9001:2015
    • Consultanta pentru furnizorii de formare profesionala
  • Politica GDPR

Curs Competențe antreprenoriale StartUp Nation

EUROTRAINING SOLUTION S.R.L. se regăsește pe lista furnizorilor de formare profesională acceptați de Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului pentru programul StartUp Nation 2024-2025 (poziția 44 în lista https://economie.gov.ro/wp-content/uploads/2025/04/ListaFormatoriContractati02042025-1.ods).

Absolvenții primesc certificate cu recunoaștere națională eliberate în baza OG 129/2000 republicată, cu antet Ministerul Educației și Ministerul Muncii și Solidarității Sociale. Aceste certificate  dovedesc competențele antreprenoriale pentru obținerea de fonduri europene nerambursabile.

Toate costurilor pentru acest curs sunt suportate de programul StartUp Nation, care pentru prima dată nu finanțează doar înființarea afacerilor aflate la început de drum ci și cursuri gratuite de formare profesională, esențiale ca antreprenorul să fie pregătit și să aibă instrumentele necesare pentru a depăși eventualele obstacole.

Perioadele de curs vor fi stabilite imediat după finalizarea înscrierilor pentru programul Start-Up Nation.

Cursul oferit de Eurotraining Solution SRL se desfășoară online, pe platforma de videoconferință Zoom și pe platforma de e-learning https://etsacademy.ro. Cursanții înscriși vor primi credențialele de acces de la organizatori înaintea începerii seriilor de curs.

Lucrul pe platforma de e-learning https://etsacademy.ro se va desfășura  atât pentru teorie cât si pentru practică, fără să existe un program impus. Fiecare cursant va lucra in funcție de disponibilitatea de timp, pentru a atinge obiectivele cursului.

Pentru participarea la evaluarea finală și obținerea certificatului de absolvire, participanții trebuie să înregistreze o prezență de minimum 75% din totalul de 40 de ore curs, conform cerințelor specificate în metodologia de aplicarea a OG 129/2000 republicată. Programul StartUp Nation oferă participantului o subvenție de 5 lei/oră care se va acorda in baza documentelor de participare, a prezenței integrale la curs și a certificatului de absolvire. Finanțatorul va vira subvențiile către furnizorul de formare profesională după validarea documentației aferente fiecărui absolvent, furnizorul realizând plata către cursant doar după primirea sumelor de la finanțator.

Tematica cursului: 

Modulul 1: Introducere în antreprenoriat

  • Ce este antreprenoriatul și care sunt caracteristicile unui antreprenor de succes?
  • Tipuri de afaceri.  Forme de organizare antreprenorială.
  • Identificarea oportunităților de afaceri și provocările întâmpinate de antreprenori.

Modulul 2: Cadrul legislativ care reglementează activitatea de antreprenoriat

  • Proceduri de înființare a unei afaceri.
  • Regimul fiscal aplicabil antreprenorilor.
  • Drepturile și obligațiile antreprenorilor.
  • Aspecte legale privind protecția datelor și securitatea informațiilor.
  • Reglementări privind contractele comerciale.
  • Respectarea legislației privind mediul și sustenabilitatea.

Modulul 3: Identificarea surselor financiare ale planului de afacere si inițierea unui plan de promovare a afacerii

  • Instrumente de promovare eficiente pentru activități independente: content marketing, e-mail marketing, recenzii și recomandări)
  • Metode de finanțare a unei activități independente (surse interne de finanțare, surse externe de finanțare)

Modulul 4: Cercetarea de piață și analiza SWOT

  • Dezvoltarea unei strategii de promovare personalizată.
  • Importanța cercetării de piață și metode de colectare a datelor.
  • Analiza SWOT (puncte forte, puncte slabe, oportunități, amenințări) pentru evaluarea mediului intern și extern al afacerii propuse.
  • Definirea obiectivelor SMART.
  • Elaborarea mixului de marketing (cele 4P): Produs, Preț, Plasare, Promovare
  • Stabilirea și implementarea planului de marketing.

Modulul 5: Planul de afacere

  • Rezumatul executiv.
  • Descrierea afacerii.
  • Analiza pieței
  • Planul de Marketing
  • Planul Operațional
  • Planul de resurse umane
  • Planul de dezvoltare și implementare
  • Planul financiar
  • Analiza riscurilor și a planului de gestionare a acestora.
  • Anexe

Modulul 6: Etica și responsabilitatea socială în afaceri

  • Importanța comportamentului etic în antreprenoriat și impactul social al afacerii.
  • Abordarea sustenabilă și responsabilă în luarea deciziilor de afaceri.

Această structură poate fi adaptată în funcție de nevoile și nivelul de cunoștințe ale participanților, iar cursul este completat cu exerciții practice, studii de caz, sesiuni de lucru în grup și prezentări de la antreprenori de succes pentru a spori interactivitatea și relevanța.

Pentru inscrierea la cursurile de antreprenoriat aveți nevoie de semnătură electronică. Inscrierea se va face începând cu data de 15 aprilie, pe platforma oficială minimis.imm.gov.ro. Inscrierea se va face conform regulii primul venit-primul servit.

Ne puteți contacta folosind formularul de contact de mai jos:

    Numele si prenumele (obligatoriu)

    Adresa ta de email (obligatoriu)

    Numărul de telefon (obligatoriu)

    Mesajul tău

    Îmi exprim acordul privind utilizarea datelor mele personale conform Politicii de confidențialitate (obligatoriu)

    EUROTRAINING SOLUTION S.R.L.

    București, Calea Plevnei 139, corp B
    camera 17, sector 6

    J40/5877/2003, CUI: 15398894

    Mobil 1: 0757 089 444
    Mobil 2: 0770 511 213

    e-mail: office@e-trainings.ro

    Politica de cookies
    Politica GDPR
    Politica de confidențialitate
    Termeni și condiții

    mai 2025
    L Ma Mi J V S D
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
    « iun.    
    • Facebook
    • LinkedIn

    Inainte de a va completa datele personale, vă rugăm sa vă informați privind Politica GDPR a Eurotraining Solution aflata in meniul Politica GDPR. Continuarea completării inseamna acceptul Dvs. privind folosirea datelor personale conform politicii asumate de noi.


    Solutionarea Alternativa a Litigiilor


    Solutionarea Online a Litigiilor

    Copyright © 2025 · Executive Pro Theme on Genesis Framework · WordPress · Autentificare